Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f05651ed-566b-4ea0-9ce0-a4744639fa57/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f05651ed-566b-4ea0-9ce0-a4744639fa57/homepage
Udbyder
Gentofte Kommune
Vindere
Valgt firma
(14.07.2020)
City Container CPH A/S
Stensøvej 2
3540 Lynge
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 31-03-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-04-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 31-03-2020
Time: 12:05
Læses:
Dato: 28-04-2020
Time: 12:05
Yderligere oplysninger
Hele proceduren forskydes tidsmæssigt, svarende til den ændrede tilbudsfrist.
Affaldsindsamling i Gentofte Kommune
Gentofte Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19438414
Postadresse: Bernstorffsvej 161
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2920
Land: Danmark
Kontaktperson: Bent Raben
E-mail: bent.raben@sweco.dk
Telefon: +45 43486710
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f05651ed-566b-4ea0-9ce0-a4744639fa57/homepage
Del II: Genstand
Affaldsindsamling i Gentofte Kommune
Indsamling og transport af affald fra husholdninger mv. i Gentofte Kommune.
Gentofte Kommune
Indsamling og transport til modtageanlæg af dagrenovation, madaffald, restaffald, papir, glas, plast og metal, storskrald og haveaffald, samt diverse tjenesteydelser i forbindelse hermed.
Ordregiver har option på at forlænge kontraktens løbetid på uændrede vilkår i maksimalt 2 gange 6 måneder.
Forlængelse af kontraktens løbetid som beskevet i del II.2.7).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have tilladelse til godkørsel for fremmed regning, jf. LBK nr 1051 af 12.11.2012.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2.6.2016, med senere ændringer.
Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk