Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/124758622.aspx
Udbyder
Hillerød Kommune
Vindere
Valgt entreprenør
(07.08.2020)
HedeDanmark A/s
Klostermarken 12
8800 Viborg
Rammeaftale vedr. vintertjeneste
Hillerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 2918 9366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK013
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Mai Sloth
E-mail: misl@niras.dk
Telefon: +45 26631459
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/124758622.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale vedr. vintertjeneste
Hillerød Kommune udbyder hermed rammeaftale vedr. vintertjenesten.
Rammeaftalen vedrører:
- Glatførebekæmpelse,
- Snerydning,
- Vintervagt.
Den årlige økonomi vil være vejrafhængig og forventelige andrage ca. 3-7 mio. kr. Der indgås kontrakt med én leverandør.
Kontraktperioden er fra 1. oktober 2020 til og med 1. maj 2024.
Hillerød Kommune udbyder hermed rammeaftale vedr. vintertjenesten.
Rammeaftalen vedrører:
Glatførebekæmpelse:
7 ruter med glatførebekæmpelse på kørebaner klasse 1 og 2, fortrinsvis kørebaner og enkelte p-pladser. (rute 101-107)
2 ejendomsruter, veje og parkeringspladser med glatførebekæmpelse ved institutioner, parkeringspladser. (rute 170-171)
10 ruter med glatførebekæmpelse på stier (rute 151-160).
1 rute med lille traktor og kost glatførebekæmpelse/snerydning i midtbyen (rute 165), fortove, trapper, tag på p-hus m.m.
4 ruter (håndruter, rute 301-304) med glatførebekæmpelse på fortove, trapper, busstoppesteder m.m.
Snerydning:
7 ruter med snerydning på klasse 1 og 2-veje, fortrinsvis kørebaner og enkelte p-pladser. (rute 101-107)
2 ejendomsruter, veje og parkeringspladser med snerydning ved institutioner, parkeringspladser. (rute 170+171)
10 ruter med kombikørsel på stier og enkelte fortove. (rute 151-160)
1 rute med snerydning og glatførebekæmpelse i midtbyen (rute 165), fortove, trapper, tag på p-hus m.m.
4 håndruter (rute 301-304) med snerydning på fortove, trapper, busstoppesteder m.m.
Vintervagten:
Etablere en vintervagt til håndtering af udkald.
Hvad angår vinterruterne, kan man via følgende link, se hvilke ruter der er inkluderet i udbuddet:
https://nghillerod.gis.dk/NetGISRuntime/basis/index.jsp?custid=176
SAB bilag 2 - Vintermateriel fremgår det, hvilket materiel Hillerød Kommune stiller til rådighed. Vinterklasser for veje og stier kan ses på webkort.
Den årlige økonomi vil være vejrafhængig og forventelige andrage ca. 3-7 mio. kr. Der indgås kontrakt med én leverandør.
Kontraktperioden er fra 1. oktober 2020 til og med 1. maj 2024.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Egenkapital,
— Samlet årsomsætning.
— Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår,
— En specifik årlig omsætning i 1 af de seneste 3 afsluttede årsregnskab på min. 2 mio. kr. ekskl. moms inden for områderne, som kontrakten vedrører. Med "områderne, som kontrakten vedrører" menes håndtering, udkald samt gennemførelse af glatførebekæmpelse og snerydning på vognmandsruter, sti- og fortovsruter, pladser samt håndfejning.
— Referencer.
— Have udført mindst én tilsvarende opgave, som den udbudte, inden for de seneste 3 år fra tilbudsfristens udløb. Med tilsvarende opgave menes etablering, varetagelse og håndtering af en overvågnings- og varslingstjeneste i forhold til udkald af vintertjenester (snerydning og glatførebekæmpelse) samt varetagelse af vintertjenester, hvor tilbudsgiveren har tilbudt og gennemført glatførebekæmpelse og snerydning på vognmandsruter, sti- og fortovsruter, pladser samt håndfejning. Det accepteres, hvis ydelserne har været udført i flere separate referencer.
Der skal angives maksimalt 5 referencer. Hver reference skal indeholde beskrivelse af arbejdet (type og omfang), kunde og omsætning. Vedlægges der referencer vedr. rammeaftaler eller løbende kontraktforhold, skal de have været i kraft i minimum 1 år. Referencer fra enkelt opgaver skal være afsluttede på tidspunktet for tilbudsfristens udløb.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
1.2.2024
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 kr. til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk