Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/124754826.aspx
Udbyder
Hillerød Kommune
Vindere
Valgt entreprenør
(07.08.2020)
HedeDanmark A/s
Klostermarken 12
8800 Viborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 30-03-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 20-04-2020
Time: 23:59
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 30-03-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 20-04-2020
Time: 23:59
Vandløb - drift og vedligehold
Hillerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 2918 9366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK013
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Mai Sloth
E-mail: misl@niras.dk
Telefon: +45 26631459
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/124754826.aspx
Del II: Genstand
Vandløb - drift og vedligehold
Hillerød Kommune udbyder hermed kontrakt vedr. vedligeholdelse af vandløb.
Udbuddet vedrører:
— Drift og vedligeholdelse af vandløb. Den årlige økonomi vil forventeligt andrage ca. 1.5 mio. kr. ekskl. moms. Der indgås kontrakt med én leverandør.
Kontraktperioden er fra 1. januar 2021 til og med 31. december 2026. Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 x 1 år.
Der indgår ikke overtagelse af materiel i entreprisen.
Hillerød Kommune udbyder hermed kontrakt vedr. vedligeholdelse af vandløb.
Udbuddet vedrører:
— Drift og vedligeholdelse af vandløb. Den årlige økonomi vil forventeligt andrage ca. kr. 1.5 mio. ekskl. moms. Der indgås kontrakt med én leverandør.
Kontraktperioden er fra 1. januar 2021 til og med 31. december 2026. Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 x 1 år.
Der indgår ikke overtagelse af materiel i entreprisen.
Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 x 1 år.
Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Specifik årsomsætning,
— Egenkapital.
— Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår,
— En specifik årlig omsætning, det seneste år regnet fra tilbudsfristens udløb, på min.3 mio. DKK ekskl. moms, inden for det område, som kontrakten vedrører. Med "det område, som kontrakten vedrører" menes vedligeholdelse af vandløb.
— Referencer,
— Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer.
— Have udført mindst 2 tilsvarende opgaver, som den udbudte, inden for de seneste 3 år fra tilbudsfristens udløb. Med tilsvarende opgaver menes vedligeholdelse af vandløb. Der skal angives maksimalt ti referencer. Hver reference skal indeholde beskrivelse af arbejdet (type og omfang), kunde og omsætning. Vedlægges der referencer vedr. rammeaftaler eller løbende kontraktforhold, skal de have været i kraft i minimum 1 år. Referencer fra enkelt opgaver skal være afsluttede på tidspunktet for tilbudsfristens udløb,
— Have Å-mænd ansat med mindst 3 års dokumenterbar erfaring med leskæring.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
1.2.2028.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20 000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk