Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Udbyder
Vestforsyning Erhverv A/S
Vindere
(08.01.2016)
Thingstrup Maskinstation K/S
Hvolbyvej 2
7500 Vemb
Tømning af bundfældningstanke.
(09.01.2016)
Thingstrup Maskinstation K/S
Hvolbyvej 2
7500 Vemb
Tømning af bundfældningstanke (septiktanke, trixtanke og lignende) i Holstebro Kommune
Vestforsyning Erhverv A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Vestforsyning Erhverv A/S
Nupark 51
Att: Jette Fleng Christensen
7500 Holstebro
DANMARK
Telefon: +45 96127300
Mailadresse: jfj@vestforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.vestforsyning.dk/
Yderligere oplysninger fås her: Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Del II: Kontraktens genstand
NUTS-kode DK041
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 3 600 000 EURDer er i alt ca. 4 900 bundfældningstanke som skal tømmes årligt.
90460000
Rammeaftalen forventes at træde i kraft den 1.12.2015 og ophøre den 31.12.2017 med option på forlængelse med 2 gange 1 år frem til den 31.12.2019. Selve tømningerne skal påbegyndes den 1.2.2016.
Eventuel forlængelse sker på samme vilkår som i rammeaftalen.
Rammeaftalens værdi er anslået til at udgøre ca. 1 800 000 DKK ekskl. moms om året. Anslået samlet værdi er ca. 7 200 000 DKK ekskl. moms.
Beskrivelse af disse optioner: Denne rammeaftale kan forlænges.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se endvidere udbudsbetingelserne.
Se endvidere udbudsbetingelserne.
Såfremt Entreprenøren er en sammenslutning af aktører (konsortium) skal disse påtage sig et solidarisk ansvar for rammeaftalens opfyldelse over for Ordregiver samt udpege en befuldmægtiget, som med bindende virkning for alle sammenslutningens deltagere kan indgå aftaler vedrørende rammeaftalen.
Beskrivelse af de særlige vilkår: Der stilles krav om at Entreprenørens medarbejdere skal have gennemført et kursus som slamsuger operatør.
b) Beskrivelse af eventuelle underentreprenører.
c) Tro og love-erklæring, hvoraf det fremgår, at Entreprenøren ikke befinder sig i de i direktiv 2004/18/EF (udbudsdirektivet), artikel 45 anførte udelukkelsessituationer.
d) Tro og love-erklæring, hvoraf det fremgå, at Entreprenøren ikke har ubetalt forfalden gæld til det offentlige jf. lovbekg. nr. 336 af 13.5.1997.
e) Såfremt ansøgningen indleveres af et konsortium, skal ansøgningen indeholde en erklæring om direkte, ubegrænset og solidarisk hæftelse mellem alle deltagerne i konsortiet samt bemyndigelse til en deltager i konsortiet til ubegrænset at kunne forpligtige de øvrige medlemmer af konsortiet ved sin underskrift. De i pkt. III.2.1) - III.2.3) krævede oplysninger skal desuden vedlægges for samtlige konsortiedeltager. Vedlægges de pågældende oplysninger ikke eller ikke fuldt ud for en konsortiedeltagers vedkommende, kan de manglende oplysninger have indflydelse på prækvalifikationsvurderingen.
f) Såfremt Entreprenøren ønsker at der skal lægges vægt på underentreprenørers økonomiske eller tekniske kapacitet ved prækvalifikationsvurderingen, skal ansøgningen vedlægges dokumentation for, at underentreprenørerne stille disse kompetencer til rådighed for Entreprenøren i forbindelse med rammeaftalens opfyldelse. De i pkt. III.2.1) - III.2.3) krævede oplysninger skal desuden vedlægges for sådanne underentreprenørers vedkommende. Vedlægges de pågældende oplysninger ikke eller ikke fuldt ud for en underentreprenørs vedkommende, kan de manglende oplysninger have indflydelse på prækvalifikationsvurderingen.
De i pkt. III.2.1) - III.2.3) krævede oplysninger skal desuden vedlægges for eventuelle konsortiedeltageres og underentreprenørers vedkommende. Vedlægges de pågældende oplysninger ikke eller ikke fuldt ud kan de manglende oplysninger have indflydelse på prækvalifikationsvurderingen.
a) Entreprenørens referenceliste fra tilsvarende opgaver udført inden for de seneste 3 år (påbegyndt eller afsluttet inden for de seneste 3 år). Referencerne bør angive kunde, kundens kontaktperson, opgavens størrelse (årlig kontraktsum), kort beskrivelse af Entreprenørens egne ydelser samt udførelsesperioden.
b) En uddybende beskrivelse af maksimalt 3 udvalgte referencer fra referencelisten (maksimum 3 for det samlede team omfattende alle konsortiedeltagere og eventuelle underentreprenører) som ansøger finder særligt relevante i relation til den udbudte opgave. De udvalgte referencer bør ledsages af underskrevne udtalelser fra de pågældende kunder (kundetilfredshedserklæringer).
De i pkt. III.2.1) - III.2.3) krævede oplysninger skal desuden vedlægges for eventuelle konsortiedeltageres og underentreprenørers vedkommende. Vedlægges de pågældende oplysninger ikke eller ikke fuldt ud kan de manglende oplysninger have indflydelse på prækvalifikationsvurderingen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udgifter til udarbejdelse af prækvalifikations materiale honoreres ikke.
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
1200 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhversstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Fax: +45 35291000
2) Klager over andet end Ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under 1) skal være indgivet inden:
— 45 kalenderdage efter at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i EU - Tidende om, at Ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 6 måneder efter at Ordregiver har indgået en rammeaftale. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor Ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidigt med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I de tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://'www.kfst.dk