Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=267198&B=KA
Udbyder
Energistyrelsen
Vindere
Udbud af CCT1 team
(13.07.2020)
Aalborg Universitet
A.C. Meyers Vænge 15
2450 København SV
Udbud af CCT1 team
Energistyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 59 77 87 14
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: ENS - Søren Mark Sandorff
E-mail: smsf@ens.dk
Telefon: +45 51674337
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ens.dk
Del II: Genstand
Udbud af CCT1 team
Concerted Action EPBD (CA) er et fælles projekt mellem Kommissionen og medlemsstaterne, som blev påbegyndt i 2005 for at understøtte udveksling af viden, erfaringer og best-practice på en række plenarmøder i forhold til energieffektivisering i bygninger. Det nuværende CA EPBD V er projekt nr. 5 og kører fra den 1. maj 2018 til den 30. april 2022. Energistyrelsen er hovedkoordinator for CA EPBD V, og har samtidig ansvaret for et team, kaldet CCT1-teamet, som står for at deltage i forberedelserne og afviklingen af plenarmøderne. Energistyrelsen udbyder med dette udbud driften for 2. halvdel af driftsperioden for CCT1-teamet. Udbuddet omfatter således drift og udførelse af opgaverne i CCT1-teamet under Concerted Action EPBD V fra maj-juni 2020 til udgangen af april 2022. Opgaven omfatter primært forberedelse og deltagelse i plenarmøder samt arbejde i relation hertil. Derudover omfatter opgaven udarbejdelse af Central Team Rapports m.v.
København V
Concerted Action (CA) er et fælles projekt mellem Kommissionen og medlemsstaterne samt Norge, som blev påbegyndt i 2005 for at understøtte udveksling af viden, erfaringer og best-practice i forhold til energieffektivisering i bygninger. I praksis tager der udgangspunkt i reglerne i bygningsdirektivet (EPBD). Det nuværende CA EPBD V er projekt nr. 5 og kører fra den 1. maj 2018 til den 30. april 2022, og er organiseret omkring en række plenarmøder, som afholdes ca. hvert 8. måned, med deltagelse af eksperter fra hvert partnerland, samt en række leverancer i form af eksempelvis landerapporter over status på implementeringen af bygningsdirektivet i de enkelte lande og tematiske rapporter inden for artiklerne i bygningsdirektivet m.v. Plenarmøderne planlægges af en styregruppe, som består af hovedkoordinatoren (Energistyrelsen), 9 centrale teams samt et kommunikationsteam. Alle medlemslande samt Kommissionen er til stede på plenarmøderne, hvor fokus er på at strukturere og fremme udbredelsen af best-practice, fælles standarder samt fælles paradigmer. Derudover drøftes faldgrupper, der erfaringsudveksles og Kommissionen orienterer om deres syn på problemstillinger inden for energieffektivitet og implementering af bygningsdirektivet. Energistyrelsen er hovedkoordinator for CA EPBD V, og samtidig har Energistyrelsen ansvaret for ét af ovenstående teams som kaldet CCT1-teamet. Energistyrelsen udbyder med dette udbud driften for 2. halvdel af driftsperioden for CCT1-teamet. Udbuddet omfatter således drift og udførelse af opgaverne i CCT1-teamet under Concerted Action EPBD V fra maj-juni 2020 til udgangen af april 2022. Opgaven omfatter, jf. ovenfor, primært forberedelse og deltagelse i plenarmøder samt arbejde i relation hertil. Derudover omfatter opgaven udarbejdelse af Central Team Rapports m.v.
Grant agreement nr. 820497 - HORIZON 2020
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ikke krav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Der er ikke krav til teknisk og faglig kapacitet.
Jf. kontrakten skal arbejdsklausul, CSR m.v. overholdes.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, jf. adressen i punkt I.3). Her tilgås udbuddet under »Igangværende udbud«. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger.
Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende.
Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. Spørgsmål skal stilles senest den 19. april 2020. Spørgsmål stillet efter denne dato vil blive besvaret, såfremt de er modtaget så betids, at ordregiver kan nå at fremskaffe de nødvendige oplysninger og meddele svarene senest 6 dage inden ansøgningsfristens udløb. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage før fristens udløb, kan ikke forventes besvaret.
Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail: dksupport@eu-supply.com eller telefon, (+45) 70 20 80 14.
Tilbudsgiver skal med sin ansøgning indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk