Norlys ansætter Lego-profil som ny marketingdirektør
Per Hjuler har pr. 1. juni 2021 overtaget stafetten som marketingdirektør i Norlys.
Per Hjuler har mere end 20 års erfaring fra Lego, hvor han blandt andet har haft ansvaret for Lego-brandet, produktudvikling, innovation, strategiske partnerskaber og digitale platforme som Senior Vice President for Innovation & Consumer Marketing.
I rollen som Marketingdirektør (CMO) skal Per Hjuler videreføre arbejdet med at etablere Norlys som et af Danmarks stærkeste energi- og telebrands.
- Norlys er en utrolig visionær koncern og en markant spiller inden for den danske energi- og telebranche. Med solide rødder i andelsejerskabet, stærke værdier inden for grøn og digital omstilling og et enormt potentiale – ikke mindst brandmæssigt – glæder jeg mig over at skulle være en del af rejsen, og jeg ser meget frem til at trække i arbejdshandskerne og fortsætte det gode arbejde, der allerede er i gang, siger Per Hjuler.
Per Hjuler tiltrådte stillingen den 1. juni 2021