Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/159284862.aspx
Udbyder
Langeland Kommune - Vækst og Bæredygtighed
Opdateringer
Vintertjeneste i Langeland Kommune
Langeland Kommune - Vækst og Bæredygtighed
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188955
Postadresse: Fredensvej 1
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5900
Land: Danmark
Kontaktperson: Conny Hanne Nielsen
E-mail: cn@langelandkommune.dk
Telefon: +45 63516036
Fax: +45 62572821
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/159284862.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.langelandkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste i Langeland Kommune
Vintertjeneste. Snerydning og glatførebekæmpelse på landevejen Rute 305.
Glatførebekæmpelse og snerydning af kørebaner på 1 rute af ca. 104,8 kilometer.
Ruten køres af 1 til 2 lastbiler, samt evt. en traktor og udgør én entreprise. Rutens beliggenhed er anført på ruteplanerne fra nord og syd.
Ordregiver leverer salt og stiller saltspreder og sneplov til rådighed for lastbiler, samt sneplov til traktor. Der stilles teleskoplæsser til rådighed ved saltdepot.
Entreprenøren skal selv stille med lastbiler samt traktor for montering af ordregivers udstyr.
Entreprenøren skal i sit tilbud anføre omfang af mandskab og materiel der tilbydes til løsning af opgaven indenfor den fastsatte tid.
Vintertjenesten skal da der er tale om kl.-1-vej kunne udføres på alle dage hele døgnet.
Udkald til glatførebekæmpelse og snerydning finder som oftest sted uden for normal arbejdstid.
Mulighed for option i yderligere 1 x 2 år (vinter 2023/2024 og 2024/2025).
1 x 2 år for perioden vinter 2023/2024 og 2024/2025.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Optagelse i et relevant fagligt register:
Den økonomiske aktør er optaget i det relevante faglige register i den medlemsstat, hvor denne er etableret, jf. bilag XI til direktiv 2014/24/EU; økonomiske aktører fra visse medlemsstater kan være nødt til at opfylde andre krav i nævnte bilag.
Mindstekrav til udvælgelseskriteriets opfyldelse:
At anføre Færdselsstyrelsens ID-nummer samt antal "Tilladelser til godskørsel" på oplysningsbilag for hvert materiel (TBL). (Dette gælder alene for entrepriser omfattende lastbiler til saltspredning og snerydning). ID-nummer skal anføres for såvel hovedentreprenør som evt. underentreprenører.
Optagelse i et handelsregister:
Den økonomiske aktør er optaget i handelsregistre i den medlemsstat, hvor denne er etableret, jf. bilag XI til direktiv 2014/24/EU; økonomiske aktører fra visse medlemsstater kan være nødt til at opfylde andre krav i nævnte bilag.
Mindstekrav til udvælgelseskriteriets opfyldelse:
At dokumentere sin optagelse i Det Centrale Virksomhedsregister, ved at anføre sit CVR- nummer på oplysningsbilag for hvert materiel (TBL).
Øvrige økonomiske og finansielle krav:
For så vidt angår eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav, som måtte være blevet anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, erklærer den økonomiske aktør, at mindstekrav til nedenstående udvælgelseskriterier opfyldes:
Erhvervsansvarsforsikring:
— Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende: Mindstekrav til udvælgelseskriteriets opfyldelse. Entreprenøren skal have tegnet de nødvendige ansvars- og skadesforsikringer med hensyn til uheld under arbejdet. Forsikringerne skal dække skader på ordregivers materiel samt på 3.-part ved kørsel med ordregivers materiel. Genanskaffelsesværdien af ordregivers materiel der skal være omfattet af forsikringen er:
- Saltspreder: 450 000 DKK
- 2 stk. Lastbilplov af 150 000 DKK
- Traktorplov: 80 000 DKK.
Ved tilbudsgivningen kræves der forhåndsgodkendelse på dette.
Sikkerhedsstillelse:.
Der kræves dokumentation for sikkerhedsstillelse på 50 000 DKK, gældende for rute LK1. Sikkerhedsstillelsen skal leveres ved kontraktunderskrivelse.
Ved tilbudsgivning kræves der tilkendegivelse fra tilbudsgivers bank på sikkerhedsstillelsen.
Materiellets egnethed:
- Dokumentation for materiellets egnethed til den tilbudte opgave (ved udfyldt oplysningsbilag for hvert materiel) (Bilaget TBL).
- Personalets uddannelse og erfaring
- Dokumentation for personalets uddannelse og erfaring (ved udfyldt oplysningsbilag for hvert materiel) (Bilaget TBL).
Personalet køreafstand:
- Dokumentation af personalets køreafstand (køretid) fra hjem til mødested (ved udfyldt oplysningsbilag for hvert materiel) (Bilaget TBL).
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at deltage i åbningen af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk