Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Opdateringer
Udbuddet er blevet annulleret grundet uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Graffitiafrensning i Københavns Kommune (Indre by og Nørrebro)
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Mette Olling Vang
E-mail: fv0y@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63230031.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63230031.aspx
Del II: Genstand
Udbud af graffitiafrensning i Københavns Kommune (Indre by og Nørrebro).
Graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes bygningsstrukturer og byudstyr i Indre By og på Nørrebro.
Kontrakten er en tjenesteydelseskontrakt med elementer af en rammeaftale.
Kontraktens samlede værdi inkl. optioner skønnes at være ca. 12 000 000 DKK.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på graffitirenhold af Københavns Kommunes bygninger og byudstyr i Indre by og Nørrebro.
Ydelsen omfatter:
Graffitibekæmpelse på bygningsstrukturer
Graffitibekæmpelse på byudstyr
Graffitibekæmpelse på el-førende byudstyr
Graffitibekæmpelse som bestillingsarbejder (optioner).
Den udbudte ydelse omfatter afrensning af graffiti såvel som afrensning og nedtagning af klistermærker og plakater på de af kontrakten omfattede elementer. Det forventes at eventuelle antigraffitibehandlinger genoprettes efter endt afrensning samt, at graffiti på malede træskure og lignende overmales.
Ydelsen dækker:
Afrensning af graffiti på beskyttede såvel som ubeskyttede flader.
Genetablering af offerlag, hvor flader er beskyttet hermed.
Ydelsen omfatter ligeledes optioner i form af afrensning over og under 3 meters højde samt antigraffitibehandling (coatning).
Graffitibekæmpelsen udføres på offentligt tilgængelige arealer såvel som indre gårdarealer i indre by og Nørrebro. Abonnementet dækker graffiti op til 3 meters højde over naturligt terræn.
Den nuværende driftsaftale på graffitiafrensning i Indre By og Nørrebro udløber i 2017 og udbydes derfor på ny. Driftsaftalen dækker graffitiafrensning på:
Specificerede ejendomsfacader og gårdinventar
Specificerede monumenter
Specificerede toiletter
Specificerede hotspot (byinventar som ikke falder i de resterende kategorier)
Specificerede P-huse
Specificerede anlæg (broer, tunneler og bolværker)
Specificerede legepladser
Samtlige kommunale affaldskurve i bydelen
Samtlige kommunale bænke og borde i bydelen
Samtlige kommunale skilte i bydelen
Samtlige kommunale hundeposestativer i bydelen
Samtlige kommunale kanylebokse i bydelen
Samtlige kommunale glascontainere i bydelen
Samtlige kommunale læskærme i bydelen.
2 x 12 måneder.
Afrensning af graffiti indtil 3 meters højde — inkl. mandskab og materiel. Indenfor normaltid.
»Afrensning af graffiti over 3 meters højde — inkl. mandskab og materiel herunder evt. lift.
Indenfor normaltid.«
»Akut afrensning af graffiti indtil 3 meters højde- indenfor 2 timer — inkl. mandskab og materiel.
Indenfor normaltid.«
Akut afrensning af graffiti over 3 meters højde- indenfor 2 timer indenfor normaltid som bestillingsopgave — inkl. mandskab og materiel.
Antigraffitibehandling som offerlag indtil 3 meters højde — inkl. mandskab og materiel.
Permanent coatning indtil 3 meters højde af beton, mursten mv. — inkl. mandskab og materiel.
Coatning indtil 3 meters højde af skilte, plast og malede/lakerede overflader — som bestillingsopgave — - inkl. mandskab og materiel.
Aftagning af coating/antigraffitibehandling indtil 3 meters højde.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Arbejdsklausul jf. pkt. 2.4 i bilag A — Kontraktudkast
Sikkerhedsstillelse jf. pkt. 4.5 i bilag A — kontraktudkast.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk