Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 31-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-11-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 31-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-11-2017
Time: 12:00
Udbuddet omfattende alle 3 delaftaler er annulleret, da ordregiver har konstateret, at dele af udbudsbetingelserne nødvendiggør en afklaring, før udbudsprocessen vil være egnet til gennemførelse. Når afklaringen er foretaget, vil ordregiver bekendtgøre et nyt udbud af området.
Udbuddet omfattende alle 3 delaftaler er annulleret, da ordregiver har konstateret, at dele af udbudsbetingelserne nødvendiggør en afklaring, før udbudsprocessen vil være egnet til gennemførelse. Når afklaringen er foretaget, vil ordregiver bekendtgøre et nyt udbud af området.
Udbuddet omfattende alle 3 delaftaler er annulleret, da ordregiver har konstateret, at dele af udbudsbetingelserne nødvendiggør en afklaring, før udbudsprocessen vil være egnet til gennemførelse. Når afklaringen er foretaget, vil ordregiver bekendtgøre et nyt udbud af området.
EU-udbud 2017 Levering af brændstof til egne tankanlæg
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Roe Iversen
Telefon: +45 72531183
E-mail: bi@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74186155.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74186155.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud 2017 Levering af brændstof til egne tankanlæg.
Udbuddet vedrører 3 delaftaler om levering af brændstof til egne tankanlæg i følgende ordregivende kommuner: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland og Nyborg:
Delaftale 1: Levering af Diesel B0, Diesel B7, Diesel Farvet 10 ppm, Benzin Blyfri Oktan 95
Delaftale 2: Levering af Marinegasolie Farvet ≤ 50 ppm
Delaftale 3: Levering af Fyringsolie Farvet ≤ 50 ppm Pluskategori.
For alle 3 delaftaler gælder en kontraktperiode på 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.
De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.
Levering af Diesel B0, Diesel B7, Diesel Farvet 10 ppm, Benzin Blyfri Oktan 95
Delaftalen omfatter levering til kommunerne Kerteminde, Langeland og Nyborg.
Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.
De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Levering af Marinegasolie Farvet ≤ 50 ppm
Delaftalen omfatter levering til kommunerne Langeland og Nyborg.
Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.
De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Under Delaftale 2 skal der afgives tilbud på option om levering af årligt estimeret 43 500 liter Marinediesel Farvet ≤ 50 ppm til Nyborg Kommune.
Levering af Fyringsolie Farvet ≤ 50 ppm Pluskategori
Delaftalen omfatter levering til kommunerne Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Langeland.
Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.
De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk