23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 190-388503
Offentliggjort
04.10.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Fællesindkøb Fyn

Opdateringer

Rettelse
(17.10.2017)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 31-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-11-2017
Time: 12:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 31-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-11-2017
Time: 12:00

Annullering
(02.11.2017)

Udbuddet omfattende alle 3 delaftaler er annulleret, da ordregiver har konstateret, at dele af udbudsbetingelserne nødvendiggør en afklaring, før udbudsprocessen vil være egnet til gennemførelse. Når afklaringen er foretaget, vil ordregiver bekendtgøre et nyt udbud af området.

Annullering
(02.11.2017)

Udbuddet omfattende alle 3 delaftaler er annulleret, da ordregiver har konstateret, at dele af udbudsbetingelserne nødvendiggør en afklaring, før udbudsprocessen vil være egnet til gennemførelse. Når afklaringen er foretaget, vil ordregiver bekendtgøre et nyt udbud af området.

Annullering
(02.11.2017)

Udbuddet omfattende alle 3 delaftaler er annulleret, da ordregiver har konstateret, at dele af udbudsbetingelserne nødvendiggør en afklaring, før udbudsprocessen vil være egnet til gennemførelse. Når afklaringen er foretaget, vil ordregiver bekendtgøre et nyt udbud af området.

EU-udbud 2017 Levering af brændstof til egne tankanlæg


Fællesindkøb Fyn

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Fællesindkøb Fyn
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Roe Iversen
Telefon: +45 72531183
E-mail: bi@fmk.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74186155.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/74186155.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74186155.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/74186155.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud 2017 Levering af brændstof til egne tankanlæg.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
09130000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører 3 delaftaler om levering af brændstof til egne tankanlæg i følgende ordregivende kommuner: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland og Nyborg:

Delaftale 1: Levering af Diesel B0, Diesel B7, Diesel Farvet 10 ppm, Benzin Blyfri Oktan 95

Delaftale 2: Levering af Marinegasolie Farvet ≤ 50 ppm

Delaftale 3: Levering af Fyringsolie Farvet ≤ 50 ppm Pluskategori.

For alle 3 delaftaler gælder en kontraktperiode på 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af Diesel B0, Diesel B7, Diesel Farvet 10 ppm, Benzin Blyfri Oktan 95

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09130000
09132100
09134200
09134220
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter levering til kommunerne Kerteminde, Langeland og Nyborg.

Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af Marinegasolie Farvet ≤ 50 ppm

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09130000
09134100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter levering til kommunerne Langeland og Nyborg.

Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Under Delaftale 2 skal der afgives tilbud på option om levering af årligt estimeret 43 500 liter Marinediesel Farvet ≤ 50 ppm til Nyborg Kommune.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af Fyringsolie Farvet ≤ 50 ppm Pluskategori

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09130000
09135100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter levering til kommunerne Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Langeland.

Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 31/10/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 31/10/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/09/2017

Send til en kollega

0.072