Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=218030&B=REGIONMIDT
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=218030&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 30-10-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-11-2018
Time: 12:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 30-10-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-11-2018
Time: 12:00
Vi har desværre konstateret, at de mange og sene ændringer i udbudsmaterialet har ført til flere fejl og problemer i forbindelse med tilbudsafgivelsen.
Derfor har vi besluttet at annullere udbuddet og opstarte det forfra snarest muligt.
Det nye udbud vil basere sig på det samme materiale. Dog vil de ændringer, som følger af vores svar i spørgefasen af det annullerede udbud, blive inkorporeret i materialet i det omfang, det ikke allerede er tilfældet.
Såfremt vi foretager yderligere justeringer af materialet, vil vi gøre jer specifikt opmærksom herpå i forbindelse med offentliggørelse af materialet. Dermed håber vi at minimere det ekstra tidsforbrug, som annullation og genudbud kommer til at indebære for tilbudsgiverne.
Vi beklager, at annullation har været nødvendig, men vurderer at det under omstændighederne er den bedste og mest fair løsning.
Rammeaftale om forureningsundersøgelser
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Bodil Hesel
Telefon: +45 78410003
E-mail: Bodil.Hesel@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Rammeaftale om forureningsundersøgelser
Der udbydes rammeaftaler om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands forureningsundersøgelser.
Der udbydes rammeaftaler om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands forureningsundersøgelser.
Opgaverne omfatter:
— Enkelte historiske redegørelser uden efterfølgende forureningsundersøgelse,
— V2-undersøgelser på de ejendomme, som er prioriteret til indledende undersøgelse i forbindelse med den offentlige indsats af Region Midtjylland,
— V2-undersøgelser, som prioriteres på foranledning af grundejer (en såkaldt boligundersøgelse eller 1-årsundersøgelse),
— Videregående undersøgelser, som er prioriteret til undersøgelse i forbindelse med den offentlige indsats af Region Midtjylland.
Opgaven er nærmere beskrevet i Kontraktbilag 4 med tilhørende bilag.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal indgås databehandleraftale, jf. pkt. 7.2 i Kontrakten.
Kontraktens udførelse skal ske med respekt for og under overholdelse af nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption, jf. pkt. 12 i Kontrakten.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2022
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1;
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2;
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0