Tilliden stiger, og det samme gør kundetilfredsheden.
Analyseinstituttet EPSI Rating Danmark har i et nyt branchestudie opgjort kundetilfredsheden med de danske elselskaber, og her går det for en gangs skyld fremad i forbrugernes forhold til deres el-leverandører.
Samlet set er tilfredsheden blandt privatkunder steget med knap to point, fra 63 i ...
Tilfredsheden stiger blandt private elkunder
Efter et dyk i tilliden under energikrisen, har danskerne nu en stigende tiltro til deres leverandører af el. OK er igen det danske elselskab med flest tilfredse kunder
Elregningen er blevet mere overskuelig for flere kunder, viser ny undersøgelse af danskeres tilfredshed med deres elselskaber. Foto: Ida Marie Odgaard
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement