23948sdkhjf

Andel Energi kritiseres for at vildlede forbrugere

Forbrugerombudsmanden kritiserer virksomheden og mener, at nogle kunder kan have krav på tilbagebetaling
Forbrugerombudsmanden vurderer, at Andel Energi har overtrådt regler om varsling af aftaleændringer og dermed har vildledt forbrugerne.

Det skriver Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.

Det betyder, at kunderne ikke er bundet af ændringerne, og de vil derfor have krav på tilbagebetaling, vurderer Forbrugerombudsmanden.

- Forbrugerne skal ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078