Forbrugerombudsmanden vurderer, at Andel Energi har overtrådt regler om varsling af aftaleændringer og dermed har vildledt forbrugerne.
Det skriver Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.
Det betyder, at kunderne ikke er bundet af ændringerne, og de vil derfor have krav på tilbagebetaling, vurderer Forbrugerombudsmanden.
- Forbrugerne skal ...
Andel Energi kritiseres for at vildlede forbrugere
Forbrugerombudsmanden kritiserer virksomheden og mener, at nogle kunder kan have krav på tilbagebetaling
Andel Energi er Danmarks største energiselskab og leverer el og gas samt energirådgivning til mere end 1, 2 mio. privat- og erhvervskunder. Forbrugerombudsmandens kritik lyder blandt andet, at virksomheden ikke varslede ændringer i aftaler på en klar og forståelig måde. (Arkivfoto). Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement