Elkunde sparer minimalt ved at lade bilen op om natten: - Hvorfor skal vi betale mere end andre?
Elkunde råber op om nettariffer, der både er svære at gennemskue, og som han oplever som uretfærdige
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/77073981.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=960&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=540&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=371&accessToken=71aa02a3fb2af78b96fb7d8093163b6c8e61cbc93f5fe41af0e3440f51fbc599)
- Jeg lader bil op om natten, hvor selve elprisen er lavest. Men nettariffen er stadig høj i vores område i nattetimerne, siger Peder Hanghøj. Foto: Bo Lehm
- Vi lader vores elbil op i nattetimerne, hvor selve strømmen i reglen er billigst. Hos vores netselskab Elværk skal vi betale 55 øre pr. kWh for at få transporteret el om natten. Hvis vi boede i Viborg, hvor man har et tarifniveau, der ellers ligner Elværks, ville vi slippe med 15 øre pr. kWh. Hvorfor denne forskel, blot fordi man bor i et tyndt b...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement