23948sdkhjf

Tre-For outsourcer kundeservice

For at øge kvaliteten og serviceniveauet overfor kunderne outsourcer Tre-For nu den samlede kundeservice- og afregningsfunktion med ca. 50 medarbejdere.
- Vores klare ambition er, at kunden skal opleve en høj kvalitet i kontakten med Tre-For. I denne forbindelse har vi erkendt, at vores nuværende kundehåndteringssystem står overfor en opgradering eller udskiftning, da det ikke længere rummer de funktionaliteter, der er behov for med de mange forskelligartede ydelser, vi leverer. De seneste måneder har vi derfor arbejdet med at analysere vores situation og behov - og i den forbindelse har vi også set på muligheden for at outsource hele kundeservicefunktionen, siger Knud Steen Larsen, administrerende direktør for Tre-For.

Tre-For har derfor valgt at outsource kundeservice- og afregningsfunktionen til Logica pr. 1. maj 2012.

- Da det økonomiske grundlag sammen med kvalitetsniveauet begyndte at tegne sig, var der ingen tvivl om, at outsourcing var langt den mest attraktive løsning. Vi vurderer helt klart, at Logica kan varetage det ansvar, som vi overlader dem i denne vigtige funktion.

Overdragelse sker 1. maj
Overdragelsen af medarbejdere sker 1. maj, men ændringen giver ikke nogen umiddelbar forandring for Tre-For’s kunder, der fortsat vil møde de velkendte medarbejderes stemme, når de henvender sig.

- Vi glæder os til at overtage kundeservice- og afregningsopgaven for Tre-For og har fokus på at hjælpe vores nye medarbejdere godt på plads i deres nye omgivelser, fortæller Jesper Scharff, administrerende direktør i Logica Danmark og fortsætter:

- Vi har gode erfaringer med outsourcing-opgaver og driver i dag kundecentre for flere andre virksomheder. Derfor forventer vi at levere en effektiv drift og en forbedret service til Tre-For’s kunder.

Den øvrige del af Tre-For bliver ikke berørt af denne outsourcing, og for at sikre et smidigt samarbejde mellem kundeservice og forretningsenhederne i Tre-For er der etableret en samarbejdsorganisation, som koordinerer de daglige snitflader mellem parterne og sikrer, at der er den nødvendige videndeling på tværs af de forskellige funktioner.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078